مطالب مرتبط با کلیدواژه

فرزندآوری


برگزاری دومین جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۵

برگزاری دومین جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۵ گالری

دومین جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی اراک در سال ۱۴۰۵ با حضور اعضای ستاد، رؤسا و دبیران کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد، به منظور بررسی روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارزیابی برنامه‌های مرتبط برگزار شد.

ادامه مطلب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: اجرای طرح آمایش امید نیازمند هم‌افزایی شبکه‌های بهداشت و نگاه تحقیقات‌محور است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: اجرای طرح آمایش امید نیازمند هم‌افزایی شبکه‌های بهداشت و نگاه تحقیقات‌محور است گالری

نشست ستاد دانشگاهی جوانی جمعیت با محوریت طرح آمایش امید سال ۱۴۰۴، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، معاونان، مسئولان حوزه جمعیت و نمایندگان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها به‌صورت حضوری و وبیناری برگزار شد و در آن بر نقش کلیدی شبکه‌های بهداشت، مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت در دستیابی به اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید شد.

ادامه مطلب
همزمان با هفته جمعیت و هفته سلامت؛ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک و بنیاد شهید با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

همزمان با هفته جمعیت و هفته سلامت؛ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک و بنیاد شهید با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند گالری

همزمان با گرامیداشت هفته ملی جمعیت و هفته سلامت، جمعی از معاونان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در گلزار مطهر شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

ادامه مطلب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: جوانی جمعیت، تضمین‌کننده آینده مقتدر ایران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: جوانی جمعیت، تضمین‌کننده آینده مقتدر ایران است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک همزمان با آغاز هفته ملی جمعیت، با تأکید بر اهمیت مسئله جمعیت در آینده کشور، گفت: جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار، پویایی و امنیت ملی به شمار می‌رود و نیازمند مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها و همراهی مردم است.

ادامه مطلب
یک هزار و ۲۰۰ کارآموز در دوره "هادیان زندگی" مرتبط با برنامه جوانی جمعیت در اراک شرکت کردند

یک هزار و ۲۰۰ کارآموز در دوره "هادیان زندگی" مرتبط با برنامه جوانی جمعیت در اراک شرکت کردند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به برگزاری دوره مجازی هادیان زندگی به مدت سه ماه تا نیمه شهریورماه سالجاری گفت: در این دوره یک هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان و مدیران شرکت کرده اند که پس از پایان دوره در صورت کسب امتیاز لازم گواهی پایان دوره دریافت می کنند.

ادامه مطلب